Відтак, колективи й виконавці з Національної філармонії та Національного театру опери й балету імені Т.Г. Шевченка фактично опинилися на задвірках офіційної культури. Це спричинило масовий від’їзд зірок світової слави з України на заробітки. Це Вікторія Лук’янець, М. Дідик, Анатолій Кочерга…
Показовим фактом неуваги до знаменитої співачки Ольги Басистюк є випуск її компакт-диску накладом аж у 200… (двісті!) примірників. Така кількість компакт-дисків не здатна задовольнити попит студентів одного музичного навчального закладу, не кажучи вже про ширші кола меломанів.
В усі часи мистецтво підтримували або держава, яка дбає про свій культурний імідж у світі, або окремі меценати. Оскільки в нашій країні останні, як виявилося, не дуже опікуються підтримкою високого мистецтва, а швидше навпаки — підтримують усіляку швидкоплинну «попсу», то є нагальна потреба започаткувати цільову державну підтримку академічних виконавців з подальшим залученням до цієї справи корпорацій, фірм, банків. Для цього потрібно надати їм відповідні законодавчі пільги.
Отож — можна було б започаткувати музичні серії «Кращі твори» на CD та DVD класичної та сучасної опери, симфонічної, камерної музики, тиражем не менше 5-10 тисяч примірників.
Для поширення музичних записів у виконанні найвідоміших артистів потрібно, на мій погляд, прийняти урядову програму підтримки та розвитку національного мистецтва. Хотілося б, щоб у приміщеннях аеропортів, річкових, залізничних та автовокзалів, а також у кіосках та бібліотеках у всіх навчальних закладах було встановлено монопольну торгівлю записами тільки національних виконавців.
Георгій ЛУК’ЯНЧУК
Показовим фактом неуваги до знаменитої співачки Ольги Басистюк є випуск її компакт-диску накладом аж у 200… (двісті!) примірників. Така кількість компакт-дисків не здатна задовольнити попит студентів одного музичного навчального закладу, не кажучи вже про ширші кола меломанів.
В усі часи мистецтво підтримували або держава, яка дбає про свій культурний імідж у світі, або окремі меценати. Оскільки в нашій країні останні, як виявилося, не дуже опікуються підтримкою високого мистецтва, а швидше навпаки — підтримують усіляку швидкоплинну «попсу», то є нагальна потреба започаткувати цільову державну підтримку академічних виконавців з подальшим залученням до цієї справи корпорацій, фірм, банків. Для цього потрібно надати їм відповідні законодавчі пільги.
Отож — можна було б започаткувати музичні серії «Кращі твори» на CD та DVD класичної та сучасної опери, симфонічної, камерної музики, тиражем не менше 5-10 тисяч примірників.
Для поширення музичних записів у виконанні найвідоміших артистів потрібно, на мій погляд, прийняти урядову програму підтримки та розвитку національного мистецтва. Хотілося б, щоб у приміщеннях аеропортів, річкових, залізничних та автовокзалів, а також у кіосках та бібліотеках у всіх навчальних закладах було встановлено монопольну торгівлю записами тільки національних виконавців.
Георгій ЛУК’ЯНЧУК