За словами Герасимова, українські диспетчери, котрі вели рейс 612 «Анапа – Санкт-Петербург», не дозволили екіпажу лайнера відхилитися від заданого повітряного коридору більше ніж на 20 кілометрів, щоб обійти грозовий фронт.
«Іншими словами, диспетчери запропонували льотчикам випробувати щастя. Якщо через двадцять кілометрів скінчиться грозовий фронт, то добре, якщо ні, то вибачте. Фронт не закінчився», – зазначив Герасимов.
Російський пілот також підкреслив, що іноді, щоб облетіти грозовий фронт, літаку необхідно відхилитися від маршруту на сотню кілометрів.
Розпорядження не відхилятися більше ніж на 20 кілометрів пов’язане з тим, що цей коридор обслуговувався харківським центром. Щоб літак відхилився на більшу відстань, диспетчери з Харкова повинні були зв’язатися з іншими диспетчерськими підрозділами, але вирішили цього не робити.
«Слідом за нашим літаком летів турецький, він розвернувся і полетів на аеродром. А наш лайнер продовжив шлях», — заявив заслужений авіатор Росії.
Версію про те, що пілоти запросили в диспетчерів дозвіл на відхилення від курсу на 20 кілометрів спростовує джерело газети «Новые извєстия» – експерт з авіабезпеки, близький до розслідування обставин авіакатастрофи. За його інформацією, пілоти Ту-154 попросили диспетчерів Донецька дозволити їм облетіти грозу на відстані 15 кілометрів, але одержали «добро» тільки на відхилення у 2 кілометри. «Імовірно, після цього пілоти так і не змогли знайти безпечний прохід», — підкреслив експерт. Джерело в Міністерстві цивільної авіації України підтвердило цю версію газеті «Комсомольська правда». Ширина грозового фронту становила десятки кілометрів, тому двох кілометрів для відхилення було зовсім недостатньо, зазначив він. Очевидно, тому командир Ту-154 прийняв рішення обійти грозу зверху.
У той же час, працівник підприємства «Украерорух», диспетчери якого останніми спілкувалися з екіпажем Ту-154, заявив виданню, що пілотів літака попереджали про те, що попереду грозова хмара. До польоту лайнера, котрий розбився, її благополучно обійшло два літаки.
«За півгодини до катастрофи на тому ж місці пролітав літак на Ростов, так він облетів хмару аж за 20 кілометрів на схід. Що робить пулківський Ту-154? Замість того, щоб облетіти її збоку чи знизу, він летить прямо в пекло — у хмару. Я був дуже здивованим, коли дивився», — сказав службовець «Украероруху».
Нагадаємо, що 24 серпня міністр транспорту України Микола Рудьковский заявив, що командир лайнера Ту-154 рейс 612 запросив у харківського зонального центру організації повітряного руху дозвіл пройти на відстані 20 кілометрів на схід від встановленого маршруту, щоб обминути грозу. Екіпажу дозволили виконати цей маневр.
Літак Ту-154 «Пулківських авіаліній», який виконував рейс Анапа-Санкт-Петербург, розбився на відстані 45 кілометрів на захід від Донецька 22 серпня. На борту літака перебувало 170 чоловік. Усі вони загинули. Нині ідентифіковано 80 загиблих.
«Іншими словами, диспетчери запропонували льотчикам випробувати щастя. Якщо через двадцять кілометрів скінчиться грозовий фронт, то добре, якщо ні, то вибачте. Фронт не закінчився», – зазначив Герасимов.
Російський пілот також підкреслив, що іноді, щоб облетіти грозовий фронт, літаку необхідно відхилитися від маршруту на сотню кілометрів.
Розпорядження не відхилятися більше ніж на 20 кілометрів пов’язане з тим, що цей коридор обслуговувався харківським центром. Щоб літак відхилився на більшу відстань, диспетчери з Харкова повинні були зв’язатися з іншими диспетчерськими підрозділами, але вирішили цього не робити.
«Слідом за нашим літаком летів турецький, він розвернувся і полетів на аеродром. А наш лайнер продовжив шлях», — заявив заслужений авіатор Росії.
Версію про те, що пілоти запросили в диспетчерів дозвіл на відхилення від курсу на 20 кілометрів спростовує джерело газети «Новые извєстия» – експерт з авіабезпеки, близький до розслідування обставин авіакатастрофи. За його інформацією, пілоти Ту-154 попросили диспетчерів Донецька дозволити їм облетіти грозу на відстані 15 кілометрів, але одержали «добро» тільки на відхилення у 2 кілометри. «Імовірно, після цього пілоти так і не змогли знайти безпечний прохід», — підкреслив експерт. Джерело в Міністерстві цивільної авіації України підтвердило цю версію газеті «Комсомольська правда». Ширина грозового фронту становила десятки кілометрів, тому двох кілометрів для відхилення було зовсім недостатньо, зазначив він. Очевидно, тому командир Ту-154 прийняв рішення обійти грозу зверху.
У той же час, працівник підприємства «Украерорух», диспетчери якого останніми спілкувалися з екіпажем Ту-154, заявив виданню, що пілотів літака попереджали про те, що попереду грозова хмара. До польоту лайнера, котрий розбився, її благополучно обійшло два літаки.
«За півгодини до катастрофи на тому ж місці пролітав літак на Ростов, так він облетів хмару аж за 20 кілометрів на схід. Що робить пулківський Ту-154? Замість того, щоб облетіти її збоку чи знизу, він летить прямо в пекло — у хмару. Я був дуже здивованим, коли дивився», — сказав службовець «Украероруху».
Нагадаємо, що 24 серпня міністр транспорту України Микола Рудьковский заявив, що командир лайнера Ту-154 рейс 612 запросив у харківського зонального центру організації повітряного руху дозвіл пройти на відстані 20 кілометрів на схід від встановленого маршруту, щоб обминути грозу. Екіпажу дозволили виконати цей маневр.
Літак Ту-154 «Пулківських авіаліній», який виконував рейс Анапа-Санкт-Петербург, розбився на відстані 45 кілометрів на захід від Донецька 22 серпня. На борту літака перебувало 170 чоловік. Усі вони загинули. Нині ідентифіковано 80 загиблих.