ХТО «КРУТІШИЙ» ЗА МІНІСТРА МВС?

Спроби міністра внутрішніх справ навести порядок в системі обліку і реєстрації автотранспорту, схоже, не сильно турбують «господарів життя».

Власники колись престижних держномерів не поспішають розлучатися з ними, підкреслюючи цим свій статус в суспільстві. І навіть в столиці продовжують безкарно роз’їжджати автомобілі-«фантоми», що мають однакові номери. Як доказ – лист нашого читача, який сфотографував два різні автомобілі з абсолютно ідентичними номерними знаками. Цитуємо сам лист: «Шановні панове! Дякую за Вашу роботу! Для продовження «автомобільної» теми (надіюсь, що з Вашими зв’язками буде можливість з’ясувати істину; можливо, комусь буде з цього користь) надсилаю Вам два фото: «мерседеси» «гелендевагени» з одинаковими номерами, але – різні автомобілі! Виявив випадково. Я фанат цієї моделі «мерседеса», фотографую різні екземпляри цих автівок. Один з них стоїть на Теремках у Києві (водій приїжджає додому чи до когось, часто його бачу), а інший стояв у Музейному провулку, поруч з музеєм. Як таке може бути? Знавці «кубиків» помітять, що задня частина обох авто «зроблена» однаково (передок одного з авто мені невідомий): без «запаски», але один з «шильдиком» G500, ризинка на номерах в одного є, у іншого — немає, номер на ґвинтиках; колір різний: чорний і темно-синій; бризговики теж є у одного, а в іншого – немає. Хто і для чого таке робить? Чи це копії номерів, чи один і той самий номер чіпляють на майже однакові (на перший погляд) автомобілі? Для чого таке робити? Андрій, Київ» Хто і для чого обзаводиться «парними» комплектами номерних знаків, відомо. По-перше, це спецслужби – на користь служби. По-друге, чільні державні діячі, що мають в своєму розпорядженні гараж абсолютно однакових роз’їзних автомобілів, – для власної безпеки (хай спробує, потенційний терорист, вгадати, в якому саме з двох однакових авто з однаковими номерами в одному кортежі слідує «вираховуваний» об’єкт!). Такими номерами, наприклад, були оснащені автомобілі мера Одеси Р.Боделана в кінці 1990-х, коли на одіозного градоначальника «перлини біля моря» його опоненти влаштували два замахи. З тією ж метою парною «колодою» номерів обзаводилися (обзаводяться?) відомі бандити. Плюс любителі «екзотики», які прагнуть підкреслити свій нібито особливий статус. Надамо можливість співробітникам МВС відповісти на запитання, до якої саме з перерахованих категорій належить справжній власник зображених на знімках авто. Зі свого боку спробуємо максимально полегшити їм завдання. За відомостями «УК», автомобільний номер 203-47 КА до 15 травня 2003 року прикрашав бампер вантажного автомобіля «Урал» 4320 (1982 року випуску, зеленого кольору, номер двигуна 740743287), що належав ТОВ «Ретек ЛТД» (ОКПО — 23526590). А вже 27 травня 2003 року цей же номер прикрасив «MERCEDES-BENZ» G 350 (1994 року випуску, чорного кольору, номер двигуна 60397212004986, який належить (офіційно) киянці Федорченко Наталії Миколаївні, 1974 року народження, що проживає в столиці, мікрорайон «Теремки», проспект академіка Заболотного. Де, власне, цей автомобіль і був сфотографований. Пані на момент реєстрації автомобіля була безробітною. Яким чином «MERCEDES-BENZ» став «правонаступником» «Урала» — хай розбирається міліція. Залишається додати, що розбиратися є з чим, і ось чому. Справа в тому, що в реєстраційних документах цього авто (а саме чорного «MERCEDES-BENZ») є цікавий запис: «№ кузова знищений при проведенні ремонтно-зварювальних робіт». За нашою інформацією, саме таке нехитре формулювання при постановці автомобіля на облік не зовсім порядними співробітниками МВС припускає, що автомобіль перебуває в розшуку Інтерполу – тобто його вкрали за кордоном і ввезли в Україну. Щоб вберегти його нового власника від можливих неприємностей, номер на кузові умільці зрізають. Що в принципі неможливо зробити з номером на двигуні – «перебивання» легко визначає просвічування рентгенівськими променями. І ще. Володіння двома комплектами однакових номерів держреєстрації є кримінальним злочином, який карається законом. Справа – за працівниками ДАІ і УБОЗ. «Україна Кримінальна»